Blackkk bütün doktorlar farklı konuşuyor hiç biri aynı konuşmuyor ben 31 de gittim doktorum kilosu iyi haftasıyla uyumlu dedi bana da az gibi geldi doktorum iyi diyince kafaya takmadım bakalım perşembe günü kontrolüm var 33+4 olucaz o zaman bakalım kaç olmuş