lavin24 anneyim9 cinsiyeti ne peki ? Ekşi aşeriyorum bende salata limon peynir ve galetayla hayat geçiriyorum
Rabiarabisss3 Yagmurtekinn bende aynı durumdayım 10. Hafta iştahsızlık var yemem gerektiği için yiyorum sırf
Sude_48 Yagmurtekinn ilk bebeğin erkek miydi kız mı? Kıza hamile kalanlar da çok mide bulantısı ve kusma oluyor. 3 tanıdığım da öyle oldu.
Yagmurtekinn Sude_48 ilk bebeğim erkekti ne kusma ne bulantı veya tiksinti hiçbir şey yaşamadım onda. Bu ise tam tersi bulantı iştahsızlık tiksinti ne ararsanız var. Benim de içime kız doğuyor bakalım daha çok erken cinsiyetini öğrenmek için
Sude_48 Yagmurtekinn benim de ilk hamilelik şu an ve sadece 2-3 kez kustum. Sonuç erkek. Tuttu yani 😂 bence de senin ikinci o zaman kız gibi 💕 Sağlıkla gelsin 🌸
Yagmurtekinn Sude_48 maşallah rabbim sağlıkla kucağınıza alıp büyütmeyi nasip etsin💜 sağlıklı olsunlar da kız erkek hiç önemli değil. Rabbim sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin 🏵️