Vallahi deliricem artık 😂 yahu hiçbir şey yiyemiyorum et ve türevleri, yağlı şeyler, çikolata, tatlı 🫠 sadece ekmek peynir salata domates. Bu normal mi? 10. Haftanın içerisindeyiz, bulantılarım yok gibi baya azaldı ama tiksiniyorum. Yazdığım şeylerin hepsini deli gibi yerdim normalde ama 3 haftadır hiçbirini yiyemiyorum doğru düzgün açlık bile hissetmiyorum