Kızlar merhaba. Ben 6 temmuzda transfer oldum. 16 temmuzda sonuç öğrenmek için dr.um çağırdı. Bu ay eğer adet olsaydım dün ya da bugün başlaması gerekiyordu. Transferden sonra ilk kez bugün açık pembe kahve karışımı çok az bi leke geldi peçeteye. Bu sizce adet başlangıcı mı yoksa yerleşme kanaması mı çok korkuyorum 😔