Leontiine ppmerlina sizi çok iyi anlıyorum bende 15. Haftamdayım daha yeni kendime geliyorum o da korka korka onu yersem bulanır bunu yersem istifra ederim :( atlatçaz inşallah
ppmerlina Leontiine inşallah balım inşallahhh 🤲🏼🤲🏼 yani kv’ye bakma, bebek ne görüyor ki canı ne çekecek üzülme 🥰
3_bebelianne Leontiine doğmayan çocuğa don biçmenin farklı yönü saçmalamış kv sen canın ne çekerse ye tabii orası ayrı
3_bebelianne Leontiine yala demiş ya tam antika canım bu kv çok acaip ilginç en iyisi bile çok berbatbenimkininde var antin kuntin tarafları🙈🤣biz bakalım nasıl kv olacağız
Leontiine 3_bebelianne ay valla hiç bilmiyorum nasıl olcaz o dönemleri merak etmiyor değilim 🤣🤣🤣 bide benimde oğlum olacak gelin de benim için böyle post açıyormuş 🤪🤪🤪🤪
3_bebelianne Leontiine benimde oğlum var🤣🙈 karısı antin kuntin der artık bana ektiğimizi biçeriz karma bulur tövbe diyelim en iyisi😆
Leontiine 3_bebelianne ahahahaha kız bence biz böyle saçma şeyler demeyiz gelinlere 🤣🤣 başka şeyden mana bulurlarsa bilemem ama en azından bu konuda rahat olalım 🤣🤣🤣🤣