@“Dnzasil”#p37359043art7knzaten her hafta gidiyorsunuzdur doktora. Her an doğumun olabilir. Kan sulandırıcı iğne doğumda fazla kanama yapabilir bu sefer. Doktorunuzu dinleyin bence. Sezeryan olunca planlı olduğu için doktorlar 1 gün öncesinden bıraktırıyorlar. Zaten bebişiniz gelişimini tamamladı doğmaya hazır. Doktor bir aksilik görürse müdahale eder hemen inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız