Dnzasil ben ilk gebeliğimde son güne kadar kullandım kesmedi doktor normal doğum yaptım aşırı kanamalı ve travmatik bir doğum oldu 3 gün hastanede yattım kan ve plazma takıldı şimdiki doktorum 36 da keseceğiz dedi mesela yoksa yine kanama geçirirsin dedi başka bir doktor da bana kan sulandırıcı iğne bebek için bir şey ifade etmiyor seni pıhtı atmasından koruyor demişti