duraksenem ben devlet hastanesinde yaptırdım canım doktor seni yönlendiriyor gidiyorsun gün alıyorsun bana 1 hafta sonraya verdi gittim 5 dk baktı hiçbişey söylemedi doktorundan alırsın sonuçları dedi yapmadıysan devlette yapma derim ilgi sıfır baktı mı bakmadı mı onu da bilmiyorum valla baştan savma iş yapıyorlar