vilanelle ben de trombofili testi sonucunda; (F II) 20210 G>A Heterezigot mutant yazıyor. bu sonuç çıktıktan sonra perinatolojiye gittim perinatoloji doktoru da benden birkaç sonuç daha istedi tekrar kan verdim ve onların içinden de sadece Lupus Tarama yazan şey yüksek çıkmıştı. doktorum bu durumun antifosfolipid sendromu olduğunu söyledi. sizde pıhtılaşma varsa iğne mutlaka kullanılmalı diye biliyorum başka doktora daha mı gözükseniz acaba? normal kadın doğum doktorları bu konularda yeterli olmuyor doğru yönlendirme yapmıyorlar. ben şu an hem ecopirin hap hem de enox iğne kullanıyorum her gün