vilanelle btl194 ben de çok doktor aradım, en son medical point çağdaş demiroğluna gittim ve kendisini çok beğendim, muayene 3050 tl, antepte genel olarak muayeneler çok yüksek fiyat malesef…
nzh13 mete gürol uğur tavsiye ederim çok memnunum perinatolog olduğu için tercih ettim ben de pıhtılaşma var
btl194 nzh13 ben de tüp Bebek tedavisi ile rabbim nasip etti doktorum da iyi ama değiştirmeyi düşünüyorum
nzh13 vilanelle hamile kalmadan önce ecopirin kullandırttı. hamilelikten sonra hemen kalp atışını beklemeden enox başladık. onun dışında birkaç ilaç daha kullanıyorum
nzh13 vilanelle ben de çok doktor değiştirdim ilk gebeliğimde medical gonca göksu bulgan’a gittim ama asla memnun kalmadım. çok acele muayene ediyor sizi tam dinlemiyor hızlıca bakıp gönderiyor seriye bağlamış gibi. ayrıca bebeğimin kalbi durduktan sonra da çok iyi yönlendirmedi. daha sonra özlem borazan’a gittim özlem hanım çok iyi ilgili bir doktor ondan memnundum ancak benim pıhtılaşma durumum olduğu için perinatolojiye gitmem daha iyi olur diye mete hocaya gittim ve iyi ki de öyle yapmışım diyorum. çağdaş hocayı da çok duydum yakın bir arkadaşım ona doğum yaptırdı çok memnun kalmıştı.
btl194 vilanelle benim doktora daha muayene ücreti vermedim hepsi paket şeklindeydi kalp atımını duyana kadar muayene ücreti almıyorlar yani ücret ne kadar bilmiyorum
vilanelle nzh13 bende de PAI olan da homozigot var ama gittiğim doktorlar ecorin verdi sadece, iğne kullanmıyorum.. sizdeki pıhtılaşma hangi gende acaba?
Mybabyyyyy1 btl194 bende Mete hoca takipliyim ama bir doktorum daha var Sanko hastanesinde Duygu almalı . Mete hocanın öğrencisi ve inanılmaz pozitif ilgili bir doktor . Eğer klinik ücreti fazla gelirse duygu hocayıda deneyebilirsiniz
nzh13 Mybabyyyyy1 sağlıkla kucağınıza alın inşallah sabredip zamanında gelir minik🙏🏻 neden erken doğum riskiniz var acaba doktordan memnun musunuz siz
Mybabyyyyy1 nzh13 evet çok memnunum bugünlere kesinlikle önce Allah’ın sonra Mete hocanın bilgisiyle geldiğimi düşünüyorum. Kasılmalarım oluyordu ara ara sonra acilen serklaj(rahime dikiş) atıldı . Öğrendiğimiz andan itibaren de sadece WC ve banyo için kalkıyorum onun dışında hep yatıyorum. Çok dua edin teyzesi kızım biraz daha sabredebilsin 🙏
nzh13 Mybabyyyyy1 evett duygu hanımı da çok söylediler. aslında klinik ücreti bana çok makul geldi özel hastanelerle hemen hemen aynı ücreti. başka bir perinatologdan daha randevu almak istediğimde çok daha fazla söylemişlerdi ücreti. duygu hoca da aklımda bulunsun belki giderim. 🙏🏻