YyyyYasemin [silindi] Kızılcahamam Ankara da yaptı direkt doktorum ben istemedim kan pıhtılaşmasına bakalım hemen dedi
[silindi] Moz eşimle gitmiştik. Öyle söylememizi istemedi. Hep doğrucu davuttur zaten. Ben çok dedm de fazla test yapılır seni yorarlar vs dedi dedi. Daha ben doktorun yanında ağzımı açmadan o 1 dedi zaten
Moz [silindi] herkes öyle diyor ya sadece 2 tüp sizden 1 tüp eşinizden kan alıyorlar yoracak bi şey yoktu
meryys Sonucum daha yeni çıktı Mthfr 677 heterozigot Pai 4g 5g çıktı sanırım orta düzey pıhtılaşma sorunu oluyor chatgpt ye göre
acelyaprak [silindi] devlet biraz sorun çıkarıyor evet bende biraz abartmıştım yaptırırken sağolsun o anki doktorda hamileydi beni kırmadan yaptı
SevgiM_ meryys Kocaeli de, 5 tane bakıldı 2 pozitifi çıktı kan pıhtılaşmam varmış öncesinde 2 kimyasal gebeliğim oldu kan sulandırıcı iğne başladı doktorum
meryys SevgiM_ Dün sonucum çıktı benimde mthfr 677 ve pai 4g/5g çıktı bugün doktora gidicem sizinkinde hangileri çıktı
meryys SevgiM_ Dün gittim perinatolojiye doktor dedi ki bendekilere bunlar önemli değil dedi bir şeye gerek yok dedi sadece folik asiti kullan dedi
gebelk [silindi] genetil testi yaptırdım 1 hafta önce ortalama 4-5 bin fiyat veriyorlar 2 haftaya cıkıyor isim vermem gerekirse burtomda 3700 e yaptırdım
Bersu3434 [silindi] ben geçen sene 8 bine yaptırdım canım özelde 10 günde çıkmıştı şuandada 15 civarı falandır diye düşünüyorum belki hastaneden hastaneye farkta olabilir ama devlettede yaptırabiliyorsun bu testi