meryys [silindi] Kendimi gördüm sizde ben genetik bölümündeki doktora da dedim sizi eleştirmek istemiyorum ama anne babaya yazık değil mi neden bekleniyor dedim ilk gebeliklerin yüzde 40i sağlıksız hangi birine bakalım personel de yetmez maddi olarakta zor dedi. İstersen git özelde genetik baktir ama ordada 500 gen mi ne bakılıyor dedi hadi gen seçtin tüp bebeğe gittin dedi anne karnininda da az oranda olsa embriyo farklilasabilir garanti yok dedi. Pıhtılaşma bakalım o zaman dedim onada dediki bilimsel makaleler gösteriyor ki Pıhtılaşma için ilaç kullanan bir gebe ile kullanmayanin bebegi kaybetme oranı aynı dedi. Bende ordan çıktım perinatolojiye gittim genetik doktoru pıhtılaşma icin böyle söylüyor dedim doğru diyor ne yazık ki tıp ortak karara bu konuda varamadı dedi… ama yinede tedbir amaçlı bakalım dedi ama çok elzem değilmiş. Ben kafam rahat olsun istedim tekrar sürece başlarken
sadece1selda @[silindi] senle aynıymışız canım benim de 5 haftayı gecmişti ama kese 4 de kalmış dedi doktor özelde kürtaj oldum ben patolojiye falan gitti temiz ilk gebelik araştırılmıyor denildi bana ama işte dediğin gibi insanın aklına binbir şey geliyor bende daha gebelik elde edemedim inşallah ikimize de nasip olur benim eşim de aynı senin eşin gibi diyordu bende alttan girdim üstten çıktım zor bela ikna ettim
meryys Ebrulicik Cidden öyle ben genetik doktoruna da sitem ettimde anne babaya yazık hadi maddi gücü olan yaptırıyor özelde de olmayan ne yapacak tekrar aynı acıyı yaşama korkusu bile insanların psikolojisini bozuyor
Ebrulicik Aralık ayındaki düşüğümden sonra biz de bekliyoruz umutla. 35 yaşındayım, o da düşündürüyor bir yandan. Her ay tokat yemiş gibi oluyor âdet olunca😔 İsteyenlere tez vakitte inşallah🤲🏻
Dilaraclkalav Ben devlette yaptım 13-14 günde çıktı çok şaşırdım. Ben de kendimi 2 aya kadar hazırlamıştım
Dilaraclkalav [silindi] bir kayıp bir boş gebelik 2 kürtajım vardı burada okumuştum herkes devletin 3 düşüğe ücretsiz yaptığını söylemişti ben de bi cesaret 3 düşüğüm olduğunu söyledim allahtan hiç sorgulamadılar canım o şekilde yaptırdım sorsalar birini evde düşürdüm diyecektim
Birhayalimvr [silindi] ozellerde pahali bir tesg arastirmada genet bolumunde yaptirdim 1 kaybimdan dolayi
meryys SevgiM_ Hangi şehirdeki medicalpark da yaptirdiniz bende 5 temmuzda verdim keçiörendede birde kaç panel bakıldı Birde sizinde mi kalp durması olmuştu tekrar gebelik oldu mu
Zeliha_plt38 [silindi] benim 2 kaybım var malesef ondan dolayı direk kadın doğum doktorum yönlendirdi tıbbi genetik bölümüne
SevgiM_ meryys Kocaeli de, 5 tane bakıldı 2 pozitifi çıktı kan pıhtılaşmam varmış öncesinde 2 kimyasal gebeliğim oldu kan sulandırıcı iğne başladı doktorum
YyyyYasemin [silindi] ben devlette verdim tüm tahliller 1 haftada çıktı ama hastaneyle de kaynaklı olabilir bir kaybım var
[silindi] Kızlar hastaneye gittiğinzde ne dedinz , ben bilgi almak için aradım da pt, aptt bir şeyler dediler. Hatta bana 1.5 - 2 saat içinde çıkar 1500 tl gibi şeyler söylediler bu değildir diye dümüyorum
sadece1selda @[silindi] trombofili paneli ve kromozom analizi canım testler bunlar sana denilen normal hemogram da çıkan değerler