@Cnsyldz inşallah sağlıkla alirsin kucağına bebegini aynıyım bende 32 haftaya gircem çok fazla kasılmalarım var inanki her gittiğimde nst sancı çıkıyor yaptığım şey dinlenmek kendimi yormuyorum hiç baş aşağı pozisyonda güzel düşün herşey güzel olsun inşallah stres yaparsan daha çok sancın olur daha çok tetiklersin erken doğumu herşey güzel olur umarım vaktini bekler bebisin