Esseraa22 bu bir efsane tabii ki kanıtlanmış, tescillenmiş bir şey değil aslında benim vurgulamak istediğim erken doğurmamak için her türlü çabaya açığım. Demek sizinde erken başlamış sancılarınız ama maşallah ne güzel erken doğurmamışsınız çok güzel haftalara kadar kalmış bebek anne karnında ben henüz 30 haftalığım doğurmak istemiyorum henüz çok ufak, doktor 2 gün hastanede yatırdı serumlar verdi progestan başlattı, kasılmayı önleyici ve ağrı kesici ilaçta verdi bunlar acaba bebeği kaç gün veya kaç hafta daha anne karnında tutar kafamda hep bu acabalar dönüp duruyor