@Visneli1so-s Eylül’ün ilk haftasi bizim de inşallah daha alışveriş yapmadım diğer hafta sonu gidip herşeyin alacağım fazla birşey almayı dusunmuyorum çünkü çok çabuk büyüyorlar kısa kollu zıbın ve uzun kollu zıbın alacağım 10.15 tane en çok kullanılan ve kirlenen şeyler ayaklı takım fazla almayacağım 3 4 takım ayaksız alacağım 5 6 takım hastane çıkışı alacağım iki tane muslin battaniye alacağım benim 3 begegim kız diğerlerinde kız ama onlarda. Hicbirsey yok sıfırdan yapıyorum kıyafetlerini battaniyemiz var o yüzden iki muslin yeter bende liste yapıyorum aklıma geldikçe kremleri bezi falan emzik herşeyimi alacagim ben ilk dogdugunda zıbın kullanmıyorum göbek bağı için olan var ondan kullanıyorum daha kullanışlı oluyor bana göre iç zıbın diye geçiyor ondan almıştım