Visneli1so-s bende izmirdeyim. 1 tane hastane çıkışı ,3 tane yenidoğan takım . 3 tane yenidoğan zıbın,1 tane yenidogan tulum aldim. Hemen büyüyormuş oyuzden bunları azz aldım. 0-3 ay ~ 7 zıbın. 3 alt üst takım ,3 tane tulum 2 tane tayt aldım şuan için.2 tane de takım hediyee geldi. lazım olursa daha sonra alacağım. Kilosunu bilmediğim için fazla almak istemedim. Üç tane küçük müslin örtü. 1 tane büyük dört katlı olanlardan müslin aldım. 2 tanede penye olanlardan aldım.