Aykam38 İçinde eksik olmaz ya sanmıyorum eczane öyle bir hata yapmaz bence, iğneleri dik koy birde açar açmaz hava çek ki ilaç kaçmasın sonra parmağında vur hafif hava yukarıda kalır, sonra bir miktar hava bırak içinde işte iğneyi açında ne kadar hava varsa o kadar iğneyi ters çevirince hava arkaya gider ilacı enjekte et hava yı da ver ki hava kilidi olsun ilaç vücudundan dışarı çıkmasın
Ama ilaçtan şüphen varsa eczaneye değiştir sorun olacağını sanmıyorum ama siz bilirsiniz