vanilya_kokusu_ sirius8 benim de regl tarihi 23 uydu evet daha erken canım iki gün daha bekleryin bence bizde ikinci çocuk düşünüyoruz insan gene ilk gün ku gibi heyecanlanıyor ama erkenden test yapmak istemiyorum
sirius8 vanilya_kokusu_ evet canım hatırlıyorum senle tarihimiz yakındı . Gecikmesini bekleyeceğim bu sefer . Testleri de boşa harcıyorum 🤦🏻♀️ inşallah ikimiz de beklediğimiz sonucu alırız 🙏🙏
vanilya_kokusu_ sirius8 valla ilk testimi 17 temmuz da yapmak istiyorum kızımın doğum günü 🥹 Allah’ım insallah bize çok güzel mucize bir hediye gelir o gün inşallah sizinde beklediğiniz sonuç olur🥹
ilkiminannesi memmedova_24 korkuyorum ya hem olmayınca umutlanıyorum hem de sanki boş hevesleniyorum gbi geliyor sen hangi testten yaptın canım marka vs
memmedova_24 ilkiminannesi ben azerbaycandan katılıyorum burada test markaları farklı yine de resim atarım bak gör sizlerde varmı böyle marka
Canaa ilkiminannesi ilk benimde öyleydi🙏🏻 ateş basması sürekli regl olacakmışım gibi bir ağrı. Hiç beklemediğim için sürpriz olmuştu :) İnşallah sende o sürprizi yaşarsın ❤️🙏🏻🙏🏻🙏🏻
ilkiminannesi memmedova_24 profilimde var 5 gün önce 3 gün önce yapmıştım o marka ama eğer yarına olmazsam yine varsa awox alırım 🥹