ilkiminannesi Hala göğüs hassasiyetim devam ediyor sıcak basıyor onun dışında bir şeyim yok ama artık test yapmak gelmiyor içimden 😢😢😢akşam olurum kesin diye 😔
memmedova_24 ilkiminannesi sıcak beni de basıyor hatta ateşim var kasık ağrımda bitmiyor batmalar bel ağrısı falan baş dönmesi hepsini yaşıyorum
Dmrumrnns ilkiminannesi bende Bugün regl günüm olmadı dğn test yapmıştım çıkmamıştı düzenli gidiyordu reglim inşallah olmaz regl umutlanmadım yine ama dünden bi ağrı girdi karnıma kasığıma fenaydı sol yanımda dahada ağrum var o ağrıya regl olmam lazımdı olmadı bugün inşallah vardır inşallah
Canaa ilkiminannesi ilk benimde öyleydi🙏🏻 ateş basması sürekli regl olacakmışım gibi bir ağrı. Hiç beklemediğim için sürpriz olmuştu :) İnşallah sende o sürprizi yaşarsın ❤️🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Ikraa_22 memmedova_24 ben Gebelliğimi ilk ateş basmasından anlamıştım çünkü progesteron hormonu yükseldikçe ateş basması yanma çok oluyor inşallah gebeliktirirtır
memmedova_24 Ikraa_22 şimdi test yapdım yapar yapmaz anında çıktı hala inanamıyorum yaa hamile olduguma 😍😍😍 darısı tüm isdeyenlerin başına🙏🏻🙏🏻🙏🏻
sirius8 memmedova_24 merhaba hayırlı olsun şimdiden . Bir sorum olacak ilişkide yumurtlama günlerini mi değerlendirdiniz ? Benim de bat 20 de test yapmaya korkuyorum . 2-3 gün önce yaptım negatifti sizin de öyle miydi ?
ilkiminannesi memmedova_24 A hayırlı olsun 😍😍😍😍beni de sıcak basıyor dünden beri ama sırt bel ağrısı göğüs hassasiyeti dışında bir şey yok benim eğer bugün de olmazsam yarın ben de yeniden test yaparım
memmedova_24 sirius8 merhaba canım ben uyqulama uzerinden Yumurtlama günlerini deyerlendirdim allahdan tutdu oda 6gün var adetime belirtilerim erken başladı bende ilk yapdım çıkmadı 2-3gün geçti yine yapdım heçen çıktı darısı senin başına canım benim 😍🙏🏻🙏🏻🙏🏻
sirius8 memmedova_24 teşekkür ederim canım 🙏 amin. Ben bu sabah yine yaptım test ama çıkmadı, ama çok erken adet tarihim 20 siydi . Biz aslında daha yeni denemeye başladık ikinci çocuk için. Ama insan yine de heyecanlanıyor işte 😊
vanilya_kokusu_ sirius8 benim de regl tarihi 23 uydu evet daha erken canım iki gün daha bekleryin bence bizde ikinci çocuk düşünüyoruz insan gene ilk gün ku gibi heyecanlanıyor ama erkenden test yapmak istemiyorum