Birbebisannesi dilarakocc 2 gün sonra yap daha net cıkar varsa . İlk fotoda işretledigin yerde bir sey var ama bilemedim
dilarakocc Yani o çizgiyi kamerada gösterebilmek için ışık ve açıyı iyi ayarlamaya çalıştım ama anlayamadım
AslanKayra Bende aşırı gölge gibi çizgiyle öğrenmiştim beta 14tü eğer haftaiçini beklemek istemiyorsanız özel acilde beta baktırabilirsiniz iki saate çıkıyor
dilarakocc AslanKayra yok canım ya hiç kan vermek istemiyorum adet gününü bekleyip olup olmama durumuna göre yapıcam sanırım daha önce kan verdigimde olumsuzdu
memmedova_24 AslanKayra belirtin varmıydı ? Bende da aşırı gölgr gibi çikarıyor da onun için sordum hamilesinizmi şu an?🩷
AslanKayra dilarakocc Anladım hakkınızda hayırlısı olsun 🫶🏻 beklemek en güzeli zaten erken öğrenince hep beklemekle geçiyor saha çok stres güzel haberler alırsınız inşallah ❣️
dilarakocc Yani kaç tane açıdan çektim bilmiyorum awox kuruma çıkarmıyor diyorlar ama inşallah doğrudur
rabiayldrm dilarakocc maalesef çizgi değil idrar birikiyor zamanla da kuruyor iki saate falan Telefonun flaşıyla bakın arkasından olmadığını görürsünüz çünkü bende çok heveslendim hep çizgi sandım Rabbim nasip etsin inşallah 🫶