Talentedmom Ftmaaaaaaa sezeryan çok zor kilite göre değişir tabi çok rahat geçiren de var bünyesi hassas olanlar zor atlatıyor
myangelson Ftmaaaaaaa 4-5 yapan bile var. Ben 2. Sezaryenimi oldum ilk bebeğimi kaybettim. O yüzden 3. Kez hamile kalmayı düşünüyorum tabi oğlum büyüsün yeni doğum yaptım
Ftmaaaaaaa Doktorlar 2′den 3′ten sonra biz de göbeği annenin göbek kordonu var ya onu koparıyorlarmış kimseye söylemeden hem de