Ftmaaaaaaa bende ikinciye hamileyim, ilki sezeryan oldu buda sezeryan olacak, arada 3 yil fark var o yuzden doktor hic bir sorun olmayacagini soyledi. Ama bence saglik acisindan sezeryanda max 3 cocuk olmali, fazlasi riskli. Insallah sizde sag salim kucaginiza alirsiniz.