memmedova_24 canım her ay bir belirti yaşıyordum ama regl oluyordum bu ay yumurtlamadan sonra sürekli sızı iğne batması vardı kasıklarımda felan namaz kılarken zorluyordu beni ağrı eğilip kalktıkça ama ben umursamamaya çalıştım haftaya aşılama için randevu aldım fiyat anlaştık felan işte adet olunca başlıycaz dedi doktor bide bir hafta önce kadar tuvalette üç defe peçeteye sildikçe gelen kahverengi akıntı gördüm burda sordum yumurtlama kanamasıdır felan dediler neyse beklemekten başka çarem yoktu bunlar vardı şuan varsa da kesin değil zaten kan vermeden güvenemem teste ama bende ki belirtiler bunlardı