buse76 Zeynepppp01 canım iyi bak tekrar bak gerçekten çizgi var 😂😂bu sefer görüyorum rahat o çizgiyi flaşla felan bakmadan görünüyor
ezgickm buse76 ay şimdi postlarına baktım benimde 9 gün kala kahverengi lekelenmem oldu testim de böyle şuan senin kaç gün kaldı adetine canım inşallah vardır
Mihrasina_ buse76 inşAllah vardır canım geçtiğimiz aylarda bendede böyle pozitif oldu ama kanda negatifti üzülme sonradan çok kaptırma genede kendini sen işini kış tut yaz çıkarsa bahtına :)
buse76 Mihrasina_ evet evet lamda görmeden inanamıyorum ama o çizgiyi görünce de inşam değişik oluyor bekleyim bakalım bir kaç gün daha
ezgickm buse76 aynıyız canım gün olarak da ben bugün tekrar deneyeceğim dün yaptığıma göre koyulaşma oldu mu bakacağım