mom2_1 devlette olcaksanız devletten devlete farkediyomuş ama anestezi istiyosanız panik atağım falan diyin öyle söylenince yapılıyomuş diye okumuştum bende biraz abartırsanız verirler anestezi yoksa ben özelde yaptırdım doktorum devlette canlı yapıyolar demişti benim 9. Haftaya kadar kalp atışı hiç alamadığımızdan oldu önce dil altına 2 tane ilaç verdiler 2 saate yakın bekledim adet ağrısı gibi hafif bi ağrım oldu o esnada sanırım rahim kasılsın diyeydi hasta bezi taktılar kanama başlamıştır belki bilmiyorum ona bakmadım sonra aldılar beni damardan ilaç verdiler sanırım o da tam anestezi gibi de değil ama ben nasıl bayıldım hiç hatırlamıyorum yani gözümü açtığımda odadaydım zaten dün oldum işte kanamam normal geldi bugün neredeyse gelmiyo bi antibiyotik bi fitil bi tane kanama kesici ve parça düşürücü bi ilaç bir de ağrı kesici verdi olana kadar çok stresli de eve gelince geçiyo yani normal devam edilebiliyo Allah yardımcınız olsun inşallah içinizi ferah tutun 🙏🏻