Dün vakumlu kürtaj oldum dün kanamam normal geldi bugün neredeyse yok bu normal mi doktorum metiler diye bi ilaç verdi bide antibiyotikle fitil verdi. Herkesin farklıdır tabi ama ortalama ne kadar kanamanız olmuştu benim gibi olan var mı bir de doktorunuzun yap yapma dediği bişeyler var mıydı tavsiye açısından