Mor-kelebek ben çoğu cilt bakım ürünlerindense daha doğal olduğunu düşünüyorum fabrika üretimi kremlerde bile zararlı çok madde var ki rüşur dediğimiz şey mağaradan özel olarak elde edilen doğal bi madde yinede doktora danışın ama çoğu doktorun bunun ne olduğunu bildiğinden bile emin değilim 😀