sseker Merhabalar arkadaşlar, uygulamalar haliyle gebelikle ilgili çok enteresan. Hayatta neler ile ilgilenirken şimdi bebiş bekliyoruz. Bizde şimdi 6+ 5gunlukteyiz. Son adet günüm 2 Haziran.. sizde ne durumlar 😇🤭
sseker Papatyammm123 Henüz daha kalp atışını duymadık bu haftalarda Dr canınızi sıkabilir benimki gibi. Boş kese gibi zirvalamalar yapabilir ancak merak etmeyin arkadaşlar. Hemen uzman tanıdık hocam ile görüştüm. Kalp atışını duymadik ancak karın ultrason ile baktığımızda kesenin içinde ışık gibi parlayan kalp atışları titreşimini gördük. Ama pazartesi cihazları daha iyi bir Dr randevu aldım.
sseker Papatyammm123 Kalp sesini henüz duymadık. Hastanede çalışıyorum. Hatta ilk bakan dr kesenin içini göremedi. Sanırım benim rahimde biraz ters yöndeymis o sebeple tam net görmelerini de engelliyor. Ancak uzman Dr ile kontrol ettigimizde bir sıkıntı yok çok küçük şuan hâliyle karın ultrasonu ile görmeleri çok zor.. haftaua randevuu aldim görünecegim
Tatli_heyecan bende 6+5deyim sabahları miğdem bulanıo yanıyor. Tansiyonum düşüyor bazen. Göz kararmaları yaşıyorum
Oz26 Selam kızlar herkesin bebeği hayırlı olsun Allah sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin☺️ bende 6+3 teyim.5 teyken gittik doktora alttan baktı keseyi gördü hayırlı olsun dedi folik asit önerdi başka birşey yapmadı kan tahlili filan yapması gerekirdi di mi ?
katlav Oz26 ben ilk önce şehir dışında olduğumdan Bursa’da devlet hastanesine gittim kan tahlili yaptı. Fakat İstanbul’da sürekli kontrolde olacağım doktor tahlillerin yüzüne bile bakmadı. Haftaya yapacağız zaten dedi. 24 ünde hastaneye gitmeyi bekliyorum şimdi.
Oz26 Papatyammm123 benim de hiç bulantım yok bebek sağlıklıysa iyi aslında ama endişenmeye başlıyorum sanki
Papatyammm123 Oz26 endişelenme pazartesi duyarsın inş. Ultrason kağıdındaki “Gs” kese boyutunu gösterir
Oz26 katlav hmmm. Omega3 ,D vitamini magnezyum takviyesi filan kullanıyor musunuz benim gebeliğim plansızdı o yüzden öncesindede hiç kullanmadım
katlav Oz26 kullandığım 1 tane takviye var içinde folik asitle beraber b12, balık yağı vs vs multivitamim gibi bir şey. Onun dışında başka bir şey kullanmıyorum
katlav Oz26 ben de başta kullanmadım doktor söyleyince aldım takviyeyi , istiyorduk ama bu ay olması sürpriz oldu.
katlav Papatyammm123 en son gittiğimde 5 mm üstünde gibi bir şey söyledi doktor. Yolk kesesini de görmüştük. Ama kalp atışı için gitmedim henüz.