Pembepanter Bugün randevumuz vardı😊 15+5iz. Ama doktor 16+5 dedi neden öyle demiş olabilir? Cinsiyetimize kız gibi görünüyor ama 3 hafta sonra kesinleşir dedi😊 Benim sorum ise şu, Demir hapını sormayı unuttum kıZlar. Bi daha ki geldiğinde folik asiti bırakıp Demir’e başlayacaz demişti. Telefon geldi acil aşagı indi. Bende yanındaki kadına sordum o da sağlık ocağına gittiğinde sana birer kutu Demir ilacı ile d vitamini verecekler dedi. Bende verdiler ama doktora sormadan kullanmaya başlamadım dedim. Kadın ona başla dedi. Verdikleri ilaç bu vegaferon. Üzerinde Sağlık Bakanlığı tarafından ücretsiz verilir yazıyor. Demir değerlerim hep düşüktü benim Ferrum fort falan verirdi hep dahiliye doktoru. Şimdi sizce kullanayım mı bunu? Kadın doktorun yanında ya hep. Doktorun diğer hastalara dediklerine göre mi öyle söylemiştir anlayamadım. Sİzce?
sh_gll11 Pembepanter Canım bana da verdi sağlık ocağı decavit i kullanıyorum ama vegaferon u kullanmıyorum bende de demir eksikliği var bende kendi kadın doğumdaki doktoruma mesaj atıp sordum daha cevap gelmedi çünkü ayriyetten kullandığım 3 tane ilaç daha var etki eder diye ben daha içmedim doktoruna sor istersen
mcansum Pembepanter kullan canım bebegin gelişimi için bende kullanıyorum ablamda kullandı yeni dogum yaptı
Habibee Pembepanter d vitaminim düşük cikti kanımda az kansızlık varmis onlari saglik ocagi verdi doktoruna danış oyle kullan dedi hemsire demir hapımida sonuçlara göre doktorum yazdı
Ryhnytm Pembepanter ben başka bir kan ilacı kullanıyordum sağlık ocağından onu verdiler doktoruma sordum onuda kullanabilirsin dedi muadiliymiş gene de doltoruna danış istersen
Pembepanter sh_gll11 canım devlete gidiyorum numarası falan yok bende doktorun😏 Yani aynı işlevi görüyorsa kullanayım diyorum ama bilmiyorum işte. Senin doktorun ne diyecek acaba yani ilaca ne yorum yapacak ki. cevap gelince yazsana 😊😊
mcansum Pembepanter evt tabi ki ordan aldm doktorda yazdı ordan alablrsn dediker eczaneden arkdsm da dedi git ordan al ucretsz zaten duzenli alyrm bittkce
mcansum Pembepanter decavit gunduz diğeri gece uyumadna yarım saat once dyi de soguk süte katıyorum yarım cay bardagı hıc farkedilmiyor
ozzznur Canm 17 hafta mıydı 12 miydi yam hatrlmym bana da decavit ve vegaferon demir ilacını verdiler ben kendi doktorma sordum önceliğimiz folikasit o bittikten sonra diğerlerine başla dedi öyle yaptım folikasiti zaten hamileliğin ilk 3 ayında kullanıyoruz
Pembepanter ozzznur 14 hafta kullanılmasını öneriyoruz sonra Demir ve vitamine başlarız demişti dr canım sana da 12-17 demiş hepsi bi farklı diyor 🙈
Pembepanter Habibee hangi Demir’e ilacını yazdı canım? Benim de test sonucunda Demir ve d vitamini düşük çıkmıstı sadece
Pembepanter mcansum anladım canım. Vegaferon içim ebe üstüne günde 1 kez yazmış, içindeki kağıtta da günde 2 kez diyor da ondan sormuştum canım
ozzznur Pembepanter ben hamileliğimi öğrendiğim gün başladım ortalama 3 ay kullandım 3 kutu bitti her kutu zaten 1 aylık ondan sonra diğerlerini kullanmaya başladım cnm
Pembepanter sh_gll11 hmm. Demekki diğer ilaçlardan farkı yok aynı işlevi görüyor. vegaferon içindeki kağıtta günde 2 kere yiyeceklerle birlikte veya yemekten sonra yazıyor. Ama doktorun dediği daha doğrudur tabi. Günde 1 kez değil mi?
Melikeahmettt Pembepanter iki tane demir hapı var banada verdi aynısı biri bitince diğerine başlarsın dedi , 12. Haftada folik asiti bıraktım demir hapına başladım yani iç onun bir sıkıntı yok ben 12. Haftada başladım düşün
Pembepanter Melikeahmettt teşekkür ederim canım😊 içtim bugün ama tok içtim. Sen nasıl kullanıyorsun günde kaç kez aç mı tok mu
oldedi Melikeahmettt demir eksikliğim için bende vegaferon kullanıyorum. ama folik asitede devam ediyorum. doktor ikisinide kullan dedi. 8+0 hafta olduk bugün. çok üşüdüğüm için vermişti vegaferonu. ikisi aynı anda zararlı mı oluyor acaba??