Nurrrrtek Yakın bir arkadaşım vardı, kızı 2 yaşındayken falan hamile kaldı. Eşiyle sorunları vardı, eşi evle ilgilenmezdi, alkollü arkadaş çevresi falan vardı. Kadın bebeği hiç bir zaman istemedi. Cinsiyetinin erkek olduğunu öğrendi, doğsun babasına bırakıp gidicem dedi sürekli bende öyle diyip durma Allah korusun çocuğun başına bişey gelicek diyordum, çok üzülüyordum. Ama bebeği hissetmeye başlayınca benimsedi. Oğlum diye sevmeye başladı. Bebek haftasından erken doğdu ve doğduktan 2 gün sonra öldü. Kadının kucağına ölüsünü verdiler alın gömün diye😓 Üstünden 1 sene falan geçti, hâlâ etkisinde, psikolojisi bozuldu. Eşiyle de boşandı olan ufacık bebeğe oldu☹️. Diceğim şu ki eşin eninde sonunda ordan çıkıcak. Sen, kendine ve bebeğine iyi bak. Çünkü eşin bir süre sonra yanınızda olucak ve inşallah mutlu olucaksınız 🙏 Lütfen kötü şeyler düşünme ki kötü şeyler olmasın🥺 Rabbim yardımcınız olsun🙏 Sen çok güçlü ve güzel bir annesin, herşeyi başarırsın💪❤️🩹