33+5 haftalık gebeyim plânlı olarak gebe kaldım kızım da 3 yaşında eşimde 6 aydır cezaevinde ailesi bize bakıyordu şimdi başıma kalkmaya başladılar sinirlerim çöktü büyük ihtimalle doğumda da eşim olmayacak çok istedim bi oğlum olsun diye ama bazen kendi kendime kızıyorum keşke olmasaydı doğsun bile istemiyorum diyorum sonra pişman oluyorum kendimden korkuyorum artık ya doğdugunda istemezsem iyi bi anne olamazsam diye çok kötü bir haldeyim sürekli ağlıyorum bi de epilepsim var artık çökmüş durumda hissediyorum kendimi