Lena_919191 bende ondan korkuyorum sağlıklı bile olsa bu stresten çok etkilenecek ama elimde değil ikinci kez dış gebelik ihtimali beni çok korkutuyor sürecim sizinle birebir aynı ben sadece iğneden 2 gün sonra iç kanama başlamış dedikleri için gözlem amaçlı 5 gün hastanede yattım bu süreçte de kimyasal olsun diye dua ettim inanın şimdi sağlıklı diyolar umutlanmadım açıkçası kendimi kötüye hazırladım inşallah hayırlısı olsun