Lena_919191 geçmiş olsun ikiside aynı tüpten dolayı ise malesef tüpte tıkanıklık veya hasar vardır, bende bir kere dış gebelik geçirdim hsg çekirdim sağ tüpüm tıkalıydı doktor tüpü alalım tekrarlama riski var dedi, aldırmadım 2 kere normal hamile kaldım ben alternatif tıpa da başvurdum canım vajinal sülük koydurdum sülüğün şifasına inanıyorum açıkcası sonradan hsg çektirmedim açıldı mı açılmadı mı bilmiyorum ama eminim ki faydası oldu ben inandım çünkü, başka bir yöntemde hangi tüpte bi sorun varsayumurtlamanı doktor takibinde yapıp sorun olmayan taraftan yumurtladığında değerlendirmen olabilir