CansuuBlogg neanladinyurdagul yaaa Ciddimisiniz ayy allahım inşallah benimkide öyle olur ya son zamanlarda okadar kötü durumdaydımki geceleri ağlaya ağlaya Allah’a dua ediyordum ve bu çok uzun bir zaman olmadı inşallah banada Allah hayırlısından nasip eder 🙏🏼🙏🏼
CansuuBlogg aryabe ama şöyle sizinki âdetten sonra ayın ortalarında yumurtlama dönemize denk gelip hamile kalmışsınızdır benimki öyle olmayabilir çünkü ben Picosum en son yaptigimda da tutmuş olabilir o yüzden yani bilemiyorum en doğrusu 3-4 gün sonra yeniden bir kan vermek
adatuna Hemşire 5 gün gecikmeye rağmen düşük çıkması sebebiyle değilsiniz demiştir. 2 gün sonra hastanede felan verebilirsiniz 2 katı artış varsa sağlıklıdır geç yumurtlama olmuştur
aryabe CansuuBlogg bilmiyorum ama sanmıyorum 😃 ilk gebeliğim de çok yüksekti. Tek gebelikti. Beklemiyorum yani.
CansuuBlogg aryabe artık hayırlısı olsun sağlıklı olsun eli ayağı düzgün olsun da… :) Ve Allah isteyen herkese versin inşallah🙏🏼