ErsBegAs 30 lu haftalarımda aynı durumu yaşadım
Günde sık tansiyon takibi tuzdan fakir karbonhidrattan fakir beslenme bol su ve günlük yarım saatlik bir yürüyüşle 3 günün sonunda negatife döndü
Uyguladıklarım doktorumun tavsiyesiydi
Bir pozitif sadece takip gerektirir çok sıkıntı değil önemli olan tansiyonun normal sınırlarda olması ve bu pozitifliğin yükselmemesi demişti