ErsBegAs Bende de çıktı. 24 saatlik idrar verdim. Oradada sonucum 170 çıktı. Sınır 140. Üç dört tane doktora sordum dahiliye dahil hepsi 300 olmadığı sürece sıkıntı yok tansiyonunu kontrol et dedi. Tansiyonda da 14’ten sonrası sıkıntı. O hafta karbonhidratı çok kaçırmış falan olabilirsin. Benim protein olayı da şans eseri tetanoz iğnesi sırasında sağlık ocağının yaptığı idrar tahlilimde çıktı.