Mucize0 geçti sayılır canım doktoruma da sordum 3 gün önce kontrole gittim normal bebeğin en hızlı büyüyüp artık leğen kemiğini aşıp yukarı doğru çıkmaya başladığı dönem dedi olabilir rahim büyüyo bağlar geriliyor dedi içimi rahatlattı ben bi önceki kaybımda kızımın daha karnımda kalbinin durduğunu bilmiyodum ama bi kaç gün öncesinden böyle ağırlarım vardı ve bebeği o kadar aşşağılarda hissediyodum ki o yüzden çok korktum yine aynı şey mi oluyo acaba diye de değilmiş