Ben 12 haftadayım . 10 haftaya kadar progestan kullandım bulantılarım çok oluyordu iki haftadır ilacı kesince çok rahatladım gene bulanıyor ama eskisi kadar değil . 35 yaşındayım fetal dna önerdiler kendim de hemşireyim . Yaptırmama kararı aldım . İkili test yaptırmıştım iyi çıktı çok şükür şimdi artık yavaştan cinsiyet öğreniriz gibime geliyor sizlerden cinsiyet öğrenen var mı