Bebivekedi herkesin acıyı karşılaması farklı olur ama. Ne kadar direnirsen o kadar şiddetli sancılı olur. Ne kadar kabullenirsen o kadar konforlu oluyor. Ben ilkinde bunu bilemedim belim ayrılacak sandım 🙈sezaryene alın diye yalvardım. Kendimi sıkıyordum bebek ilerleyemiyordu haliyle açılmada ilerlemiyordu. İkinci doğumumda öğrendim ki işler öyle olmuyormuş. Her sancı gelince bebeğim ilerliyor bana yardım ediyor açılmam ilerliyor diye düşünmek rahatlatıyor sakinleştiriyor. Çok daha güzel geçiyor doğum. Ağrıyı benzetmem gerekirse de şiddetli regl ağrısı yaşayan birinin 2 katı şiddetinde diyebilirim. Kimi sadece rahim bölgesinde oluyor kimi bele de vuruyor. Belli olmuyor.