buse76 Mucize diyorsun ya, bende tam o oldu. 3 yıl oluyor, geçen sene 5 ay gibi klomen ovitrel falan tedavi oldum olumsuz. Artık bu ay gidecektim doktora, regli bekledim bekledim çok geçince test yapdım böyle silik, kan verdim 62 çıktı. Şimdi 5+ kalp atışını duymadım ama henüz. Neyse ki mucizeler olur sen de inan, ve inşallah vardlr ama olmazsa da sakın üzülme zaten hazırlanmıştın şimdi olmazsa o zaman olacak