İlkinde farkedemedim de ikincisinde belli gibi. Zaten eğer sebepsiz infertile varsa genelde aşılamadan ya da tüp bebekten hemen önce kadınlar hamile kalıyor. Çünkü aman nasıl olsa aşılama olcak diyip strese girmiyorlar. İnş sizin de öyle olmuştur. Bi kaç gün sonra sabahki idrarlar tekrar yapın bence. Güzel haberlerinizi bekliyoruz.