Ben varım 3 tane üst üste kaybettiğim cennet kuşum var çok şükür 4. Bebeğim 2 yasında gayet sağlıklı yanımda elhamdülillah😘
o günler hiç geçmeyecek o acı hiç dinmeyecek gibi geliyor ama rabbim herşeyin bir dermanını veriyor sizide şifalandırsın inşallah ❤️