Winnie9 sorun olarak bağırsaklar alışabiliyomuş ben yapamayınca içiyordum etki ediyodu 1 kere içince tabi anında değil de gece içiyosam sabah çıkıyodum bol bol kayısı yiyin rahatsız olana kadar içmedim şurubu ona rağmen son zamanlarda etkisi azaldı 34-35 yen sonra ıkındım biraz yapcak bişey kalmayınca ama sizin haftası küçük ıkınmak için inşallah sağlıkla zamanında gelir stres yapmayın ☺️