Winnie9 kansızlık olduğu için demir ilacı kullanıyorum, kabızlık maalesef oluyor uzun zamandır. Ama bi sorun olmadı şimdiye kadar, olabildiği kadar ıkınmamaya çalışıyorum. Biraz rahatsız edici bi durum ama tuvaletim gelene kadar bekliyorum. Gelmezse de zorlamıyorum.
Bu arada o kaygı için ne söyleyebilirim bilmiyorum , özellikle 28. Haftaya kadar bende de vardı. Kafamı başka şeylere vermeye çalışıyordum süreç içinde. Ama bazı günler istemeden kaygılanıyordum maalesef. Elde değil.