Nevo Aysedgrlikrkmz çok memnun kaldım doktorumdan 36 hafta erken Doğum yaptım gelişim geriliğinden hemen teşhis koydu aldılar şu an ona borçluyum başka hastaneden geçiş yaptım orda ihmal edildi geç kalınabilirdi o yüzden tavsiye ederim
Kocaer Nevo bende ipek hanıma gidicem inşallah ama bi ilginiz var mı doktor hakkında ayşalı yılmaza gittim en son ilk kez onda decam edicektim şansıöa hsstaneden ayrılmıs bende ipek hanıma aldım sonraki randevumu
Herdem25 Seymagrgn bi önceki muayene de demet hanıma gitmiştim bugün nagihan hanıma gittim ikiside iyiydi sizinki kim
Nevo Kocaer İpek hanıma doktorum olmadığı günler dikişlerim için kontrole gitmiştim geçen hafta birkaç arkadaşım İpek hanımda Doğum yaptı memnun kaldıklarını söylediler memnun olan çok duydum
Fatma_ozgun Herdem25 benim ilk doğumum sezeryan büyük ihtimalle buda sezeryan olucak o yüzden doktorlardan memnun kaldınız mı diye sordum
Herdem25 Fatma_ozgun valla bende forumda konu açıp doktor sorduğumda bayanlardan nagihan hanımı önermişlerdi. Erkek doktorlarda var iki tane ikiside yaşlı uzmanlar