Herdem25 urla devlet hastanesinin adını bende çok duydum doğum konusunda özel hastane gibiymiş biz daha küçüğüz o yüzden kontrol e gitme fırsatım olmadı hangi doktora gidiyosunuz bide memnunmusunuz acaba 14 haftalık olduk biz 3. Doktor değiştirişimiz 😂😂