Eda_dnz56 merhaba bende 30+2 haftalığım bende 2-3 gündür çok net hissedemiyordum bugün gittim alttan muayene edicem dediler bende normal vajinal muayene sandım ama çatı muaynesi yaptılar bildiğin açıklığım varmı diye baktılar aşırı canım yandı travma kaldı resmen bende gerçekten,sonra nst bağladılar herşey yolunda diyip gönderdiler,1-2 saattir hareketleri hisssediyorum ama vajinamda çok ağrı var,açıklık muaynesi yaptığı için korktum inşallah erken doğumu tetiklemez