Eda_dnz56 normal değil, bende 33.haftada hareket azlığını 2 gün takip ettim baktım hareketleri normalden az hissetmeye başladım 2 gün sonunda doktoruma yazdım mesai bitmişti ama acilen hastaneye çağırdı 24 saat gözetim altında tuttular sık sık nst takip ettiler hareketlerinde problem olmayınca taburcu oldum, doktorum da bir daha asla beklemem gerektiğini hareket etmesinin çok önemli olduğunu söyledi. 2.gebeliğim ilkinde hiç böyle şeyler yaşamadığım için bilmiyordum 🤷🏻♀️