3 kız kardeşiz ben ilk çocuğum hem ilk çocuk olmanın zorluğunu yaşıyorum hemde 3.kişi hep dışlanır arkadaş gruplarında bile öyledir bende hep dış kapının dış mandalıyım malesef diğer iki kız kardeşimin aralarında 2 yaş var arkadaş gibiler bende 2 tane istiyorum çocuk ama asla 3 istemiyorum 3 olursa mecbur 4 ü de yaparım 🤣🤣🤣