Ipek321 elizguner 9. Çocuğuyum ben 9 kardeşiz Doğulu değiliz bu arada Sinopluyuz. Kalabalık olduğunu söylediğim zaman doğulu sanan çok oluyor 🥹😅
Ipek321 Kdkdjd_737 öyle var gerçekten çevremde dolu olup tek çocuk iki çocuk üç çocuk olanlar var Biz bayağı tam Karadenizliyiz ama aşırı kalabalığız 😅🥰
Felpabflomo Seher_blk “malesef” demeni o kadar iyi anlıyorum ki… birinci çocuğum 2 kız kardeşim var benimde